Skuteczna komunikacja – empatia i asertywność handlowca
Główne korzyści ze szkolenia:
- Rozwinięcie umiejętności uważnego słuchania i odczytywania sygnałów niewerbalnych rozmówcy
- Rozwinięcie umiejętności skutecznego radzenia sobie z oporem
- Rozwinięcie umiejętności jasnego i asertywnego wyrażania myśli, emocji i oczekiwań wobec innych
- Świadomość przyczyn ograniczania własnej asertywności i wiedza jak ją wzmacniać
- Zwiększenie pewności siebie
Główne punkty programu
- Kwadrat komunikacji F.S. von Thuna
- Rozwijanie umiejętności słuchania – pytania, parafrazowanie
- Radzenie sobie z oporem
- Asertywność jako postawa – budowanie pewności siebie dzięki wzmocnieniu postawy Ja Ok – Ty Ok
- Odkrywanie ograniczających przekonań i przeformułowywanie na przekonania wspierające
- Trening umiejętności asertywnych, takich jak: asertywna odmowa, stawianie granic, radzenie sobie z krytyką, wyrażanie swoich potrzeb
Trener prowadzący szkolenie
Bartłomiej Sapała
Trener / Konsultant
Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.
Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.
Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl