Skuteczna komunikacja – empatia i asertywność handlowca

Główne korzyści ze szkolenia:

  • Rozwinięcie umiejętności uważnego słuchania i odczytywania sygnałów niewerbalnych rozmówcy
  • Rozwinięcie umiejętności skutecznego radzenia sobie z oporem
  • Rozwinięcie umiejętności jasnego i asertywnego wyrażania myśli, emocji i oczekiwań wobec innych
  • Świadomość przyczyn ograniczania własnej asertywności i wiedza jak ją wzmacniać
  • Zwiększenie pewności siebie

Główne punkty programu

  • Kwadrat komunikacji F.S. von Thuna
  • Rozwijanie umiejętności słuchania – pytania, parafrazowanie
  • Radzenie sobie z oporem
  • Asertywność jako postawa – budowanie pewności siebie dzięki wzmocnieniu postawy Ja Ok – Ty Ok
  • Odkrywanie ograniczających przekonań i przeformułowywanie na przekonania wspierające
  • Trening umiejętności asertywnych, takich jak: asertywna odmowa, stawianie granic, radzenie sobie z krytyką, wyrażanie swoich potrzeb
uczestnicy szkolenia stacjonarnego
Bartłomiej Sapała
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Bartłomiej Sapała

Trener / Konsultant

Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.

Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.

Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

Zapytaj o ofertę