Reklamacja czyli prezent!

Główne korzyści ze szkolenia:

  • Przyjęcie pozytywnego nastawienia do klientów w procesie obsługi posprzedażowej
  • Spójne, zgodne z polityką handlową firmy, działanie wszystkich przeszkolonych pracowników firmy
  • Umiejętność wykorzystywania ważnych informacji przekazywanych przez klientów w celach rozwojowych
  • Zdobycie wiedzy na temat prawnych aspektów rozpatrywania reklamacji

Główne punkty programu

  • Model KANO – co najbardziej irytuje klientów?
  • Efekt halo – jak nastawienie wpływa na nasze zachowanie i relację z klientem?
  • „Gadzi mózg” – jak działa mechanizm eskalacji emocji?
  • Test Thomasa Kilmanna – jaki jest nasz preferowany styl rozwiązywania konfliktu?
  • Reklamacja, czyli prezent – dlaczego prokliencka polityka reklamacyjna się opłaca?
  • Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji
  • Asertywność jako postawa Ja Ok – Ty Ok
  • Procedura reklamacyjna w 8 KROKACH – Janelle Barlow
uczestnicy szkolenia stacjonarnego
Bartłomiej Sapała
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Bartłomiej Sapała

Trener / Konsultant

Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.

Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.

Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

Zapytaj o ofertę