Perswazja – budowanie wartości produktu

Główne korzyści ze szkolenia:

  • Wypracowanie listy mocnych argumentów sprzedażowych dla swoich produktów i usług
  • Ułożenie krótkich i zapadających w pamięć historii, które zachęcają i przekonują klienta do zakupu
  • Rozwinięcie umiejętności budowania wartości produktu, która znacząco przewyższa koszt jaki ponosi klien

Główne punkty programu

  • Różnice pomiędzy perswazją a manipulacją
  • Perswazja retoryczna na torze centralnym
  • Perswazja retoryczna na torze peryferyjnym
  • Perswazja narracyjna – tworzenie krótkich, zapadających w pamięć historii
  • Błędy komunikacyjne osłabiające skuteczność przekonywania
  • Symulacje utrwalające zdobytą wiedzę
uczestnicy szkolenia stacjonarnego
Andrzej Niemczyk szkolenia
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Andrzej Niemczyk

Trener / Konsultant

Trener, trener trenerów, coach i lekarz. Szkoli z przywództwa, sprzedaży, negocjacji i efektywności osobistej.

Prowadzi prelekcje motywacyjne dla dużych grup słuchaczy oraz warsztaty facilitowane poprawiające jakość współpracy w firmach. Autor dziesięciu książek z zakresu zarządzania, sprzedaży, prowadzenia szkoleń, i negocjacji. Pracował przez wiele lat jako lekarz, handlowiec i menedżer sprzedaży.

Maciej Robakiewicz sdzkolenia
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Maciej Robakiewicz

Trener / Coach

Jest aktorem z międzynarodowym doświadczeniem. Pracował z najlepszymi polskimi twórcami teatru i filmu.

Wykorzystuje swoje umiejętności w rozwijaniu specjalistów i menedżerów różnego szczebla w zakresie szeroko pojętej efektywnej komunikacji.
W prowadzonych szkoleniach łączy bogate doświadczenie aktorskie z nowoczesnymi technikami stosowanymi we współczesnej edukacji w biznesie. Jest absolwentem Szkoły Filmowej w Łodzi, oraz Szkoły Trenerów Biznesu TROP i Szkoły Coachów TROP.

Zapytaj o ofertę

Wspieramy liderów w skutecznym osiąganiu celów.

Model L.E.A.D analizuje 4 filary przywództwa: Listening (słuchanie), Executing (realizowanie), Analyzing (analizowanie), Dreaming (kreowanie)

15 minut! Tyle czasu potrzebuje lider, by wypełnić kwestionariusz zawierający 48 pytań

L.E.A.D – 3 najważniejsze korzyści dla organizacji:
L.E.A.D – 3 najważniejsze korzyści deklarowane przez liderów:

Zadzwoń – tel. 666 304 757
lub napisz: bsapala@biznestor.pl i dowiedz się więcej!

Liderzy rynku wybierają L.E.A.D

coca cola
Novartis
super pharm
monday.com
wix.com logo
philip morris