Budowanie relacji z klientem dzięki Analizie Transakcyjnej
Główne korzyści ze szkolenia:
- Rozwinięcie umiejętności otwartej, wzbudzającej zaufanie i budującej relacje komunikacji
- Wzmocnienie niezbędnych do opisanej powyżej komunikacji postaw i zachowań
- Zrozumienie mechanizmów komunikacji interpersonalnej i wykorzystywanie ich do budowania relacji z klientami i zwiększania skuteczności sprzedaży
- Rozwinięcie umiejętności współpracy i wpływu na proces sprzedaży na rzecz udoskonalania customer expirience
Główne punkty programu
- Strukturalny model stanów Ja – czyli skąd się biorą nasze zachowania?
- Model funkcjonalny – konstruktywne i niekonstruktywne zachowania Rodzica, Dorosłego i Dziecka
- Egogram – indywidualny test uczestników określający częstotliwość zachowań Rodzica, Dorosłego i Dziecka
- Narzędzia do wzmacniania pożądanych stanów Ja
- Transakcje – trening optymalnych reakcji i zachowań w relacjach z klientami zewnętrznymi i wewnę†rznymi
- Wzmacnianie pozycji Ja jestem Ok – Ty jesteś Ok
- Eliminowanie gier psychologicznych u siebie i u innych
Trener prowadzący szkolenie
Bartłomiej Sapała
Trener / Konsultant
Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.
Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.
Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl