Budowanie relacji z klientem dzięki Analizie Transakcyjnej

Główne korzyści ze szkolenia:

  • Rozwinięcie umiejętności otwartej, wzbudzającej zaufanie i budującej relacje komunikacji
  • Wzmocnienie niezbędnych do opisanej powyżej komunikacji postaw i zachowań
  • Zrozumienie mechanizmów komunikacji interpersonalnej i wykorzystywanie ich do budowania relacji z klientami i zwiększania skuteczności sprzedaży
  • Rozwinięcie umiejętności współpracy i wpływu na proces sprzedaży na rzecz udoskonalania customer expirience

Główne punkty programu

  • Strukturalny model stanów Ja – czyli skąd się biorą nasze zachowania?
  • Model funkcjonalny – konstruktywne i niekonstruktywne zachowania Rodzica, Dorosłego i Dziecka
  • Egogram – indywidualny test uczestników określający częstotliwość zachowań Rodzica, Dorosłego i Dziecka
  • Narzędzia do wzmacniania pożądanych stanów Ja
  • Transakcje – trening optymalnych reakcji i zachowań w relacjach z klientami zewnętrznymi i wewnę†rznymi
  • Wzmacnianie pozycji Ja jestem Ok – Ty jesteś Ok
  • Eliminowanie gier psychologicznych u siebie i u innych
uczestnicy szkolenia stacjonarnego
Bartłomiej Sapała
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Bartłomiej Sapała

Trener / Konsultant

Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.

Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.

Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

Zapytaj o ofertę