Efektywność handlowca. Organizacja i FLOW w działaniu

Główne korzyści ze szkolenia:

  • Poznanie zasad wysokiej produktywności i efektywności w działaniu, z uwzględnieniem pracy zdalnej
  • Określenie możliwych usprawnień swojego systemu organizacyjnego
  • Poznanie zasad optymalnego planowania działań sprzedażowych

Główne punkty programu

  • Macierz Eisenhowera i jej wykorzystanie w podejmowaniu decyzji
  • GTD – system organizacyjny i FLOW w działaniu
  • Big rocks first – planowanie najważniejszych działań sprzedażowych
  • Aplikacje podnoszące efektywność w działaniu
  • 20 zasad maksymalnej produktywności
  • 12 warunków efektywnej pracy zdalnej
  • Indywidualny plan działania
uczestnicy szkolenia stacjonarnego
Bartłomiej Sapała
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Bartłomiej Sapała

Trener / Konsultant

Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.

Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.

Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

Zapytaj o ofertę