Efektywność handlowca. Organizacja i FLOW w działaniu

Główne korzyści ze szkolenia:
- Poznanie zasad wysokiej produktywności i efektywności w działaniu, z uwzględnieniem pracy zdalnej
- Określenie możliwych usprawnień swojego systemu organizacyjnego
- Poznanie zasad optymalnego planowania działań sprzedażowych
Główne punkty programu
- Macierz Eisenhowera i jej wykorzystanie w podejmowaniu decyzji
- GTD – system organizacyjny i FLOW w działaniu
- Big rocks first – planowanie najważniejszych działań sprzedażowych
- Aplikacje podnoszące efektywność w działaniu
- 20 zasad maksymalnej produktywności
- 12 warunków efektywnej pracy zdalnej
- Indywidualny plan działania


Trener prowadzący szkolenie
Bartłomiej Sapała
Trener / Konsultant
Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.
Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.
Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl