FRIS – dopasowywanie komunikacji do różnych typów klientów
Główne korzyści ze szkolenia:
- Poznanie swojego stylu myślenia i działania
- Świadomość w jakich sytuacjach mój styl myślenia może mi utrudniać skuteczną sprzedaż
- Poznanie zalet innych stylów myślenia i rozwinięcie umiejętności wykorzystywania ich w pracy z klientem
- Umiejętność dostosowywania komunikacji do klientów w celu podnoszenia skuteczności sprzedaży
Główne punkty programu
- Różnice indywidualne w sposobie myślenia i działania i ich wykorzystywanie w rozmowach z klientami
- Autodiagnoza swojego stylu myślenia i działania
- Zapoznanie z indywidualnymi raportami
- Wnioski do komunikacji i współpracy z innymi stylami myślenia i działania niż mój własny
- Praktyczne ćwiczenia zastosowania wiedzy na temat różnic w stylach myślenia w rozmowach z klientami
Trener prowadzący szkolenie
Bartłomiej Sapała
Trener / Konsultant
Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.
Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.
Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl