Zarządzanie i współpraca w zespole wielokulturowym
Główne korzyści ze szkolenia:
- Zrozumienie wielokulturowości, różnic kulturowych i ich wpływu na zachowanie
- Rozwinięcie umiejętności oddzielania różnic kulturowych od różnic osobowościowych
- Podniesienie skuteczności komunikacji i efektywności współpracy dzięki wiedzy o różnicach kulturowych
Główne punkty programu
- Interkulturowe aspekty komunikacji
- Formułowanie i odczytywanie komunikatów w kontaktach interkulturowych
- Kulturowe postawy w codziennej komunikacji i negocjacjach
- Podejmowanie decyzji w aspekcie kulturowym
- Podstawowe zasady komunikacji interkulturowej
- Kultury zorientowane na kontakt i na zasady
- Kultury propartnerskie i protransakacyjne
- Ukryte założenia i przemilczane oczekiwania w komunikacji z przedstawicielami różnych kultur
- „Instrukcja obsługi kontrahenta” – co robić, a czego raczej nie i totalne „faux pas”
- Kultury Europy Zachodniej i Wschodniej
- Kultury azjatyckie
- Kultura amerykańska i Kultury latynoskie
Trener prowadzący szkolenie
Krzysztof Sobieraj
Trener / Konsultant
Człowiek zafascynowany ludźmi!
Ukończyłem studia psychologiczne i teologiczne, ponieważ chciałem spojrzeć na człowieka z różnych stron: psychologii, filozofii i teologii. Całe swoje życie zawodowe pracuję w kontakcie z ludźmi. Byłem psychologiem w zakładzie penitencjarnym, misjonarzem świeckim, psychoterapeutą i headhunterem. Dzięki pracy w Afryce Zachodniej, zrozumiałem i osobiście doświadczyłem różnic kulturowych. Od kilku lat zajmuje się głównie pracą trenerską (ale nie rezygnuję z innych aktywności). Pozwala mi ona łączyć wszystkie moje doświadczenia.
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl