Komunikacja w oparciu NVC Marshalla B. Rosenberga
Główne korzyści ze szkolenia:
- Wzrost skuteczności biznesowej dzięki umiejętności prowadzenia dialogu uwzględniającego cele i potrzeby, własne i innych
- Lepsze relacje w pracy: rozumienie siebie i innych dzięki rozwijaniu świadomości swoich uczuć i potrzeb oraz uczuć i potrzeb innych ludzi
- Budowanie kompetencji w prowadzeniu konstruktywnych rozmów ze współpracownikami i klientami w oparciu o szacunek i empatię dla siebie i innych
Główne punkty programu
- Główne założenia NVC. Czym jest, czym nie jest NVC?
- Model języka NVC: język żyrafy i język szakala, jak je odróżnić i jak wpływają na budowanie relacji
- Czym są potrzeby – rozpoznawanie i wyrażanie własnych uczuć i potrzeb
- Rozpoznawanie potrzeb drugiej strony bez względu na to, jak zostają wyrażone
- Model OUPP – 4 kluczowe kompetencje empatycznej komunikacji, które ułatwiają porozumienie
- Znajdowanie rozwiązań sytuacji konfliktowych dzięki dochodzeniu do potrzeb – praca na własnych przykładach
- Przełożenie rozwiązań na język pozytywnego działania – jak skutecznie formułować prośby
Trener prowadzący szkolenie
Magdalena Cieślak
Trenerka / Konsultantka
Trenerka, konsultantka, facylitatorka. Twórczyni autorskich programów i cykli szkoleniowych.
Prowadzi szkolenia i facylitacje z zakresu konstruktywnej komunikacji i współpracy, zarządzania, kreatywności i zwiększania skuteczności radzenia sobie ze stresem. Mediuje konflikty i wspiera w osiąganiu porozumienia. Pracowała dla największych marek i firm, liderów rynku. Doświadczenie w zarządzaniu zdobywała w wiodącej polskiej firmie szkoleniowej House of Skills.
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl