Poznaj swoje liczby! Efektywność działań sprzedażowych

Główne korzyści ze szkolenia:

  • Przełożenie konkretnych celów sprzedażowych na działania, które trzeba wykonać aby je osiągnąć
  • Świadomość aktualnej efektywności podejmowanych działań sprzedażowych
  • Określenie planu działania w celu podniesienia efektywności najważniejszych z nich

Główne punkty programu

  • Lejek sprzedaży – etapy mojego procesu sprzedaży
  • Cele i działania na każdym etapie procesu
  • Konwersja. Ilu prospektów zamieniam na klientów?
  • Analiza efektywności sprzedaży w CRM
  • Jakie kluczowe kompetencje powinienem udoskonalać aby zwiększać konwersję moich działań sprzedażowych?
  • Lead generation – priorytetyzacja źródeł pozyskiwania leadów sprzedażowych
  • Zimny kontakt – skuteczny pierwszy telefon, e-mail
  • Procedura rozwijania sprzedaży u klientów aktywnych
  • Procedura odzyskiwania utraconych klientów
uczestnicy szkolenia stacjonarnego
Bartłomiej Sapała
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Bartłomiej Sapała

Trener / Konsultant

Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.

Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.

Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

Zapytaj o ofertę