Tworzenie angażującego zespół projektu

Główne korzyści ze szkolenia:
- Określenie mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń dla swojego działu/firmy
- Stworzenie angażującej wizji/projektu rozwoju działu/firmy w dłuższej perspektywie czasu
- Określenie strategii (priorytetowych kierunków) oraz celów i rozwojowego planu działania
Główne punkty programu
- Znaczenie takich pojęć jak wizja, misja, wartości, kultura organizacyjna, startegie i cele firmy
- Analiza SWOT działu/firmy
- Cele i zasady tworzenia wizji – projektu rozwoju
- Stworzenie wizji w prostej formie kilku slajdów
- Określenie głównych strategii (priorytetowych kierunków), które będą prowadzić do realizacji wizji
- Określenie the Customer Journey Map & Touch Points
- Ocena Customer Experience & Action Plan


Bartłomiej Sapała
Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.
Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.
Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

Renata Wasylów
Doświadczony menedżer, trener, coach ICF oraz facylitator. Specjalizuje się we wspieraniu w rozwoju osobistym i przywództwie.
Przez 15 lat pełniła funkcje menedżerskie w Masterfoods, Michelin i Reckitt Benckiser. Zarządzała takimi markami jak Michelin, Nurofen, Vanish, Air Wick. Posiada liczne certyfikacje i akredytacje. Od ponad 10 lat pracuje jako trener, konsultant i coach. Jest certyfikowanym trenerm LEAD
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl