Negocjacje nie sprzedażowe. Sztuka rozwiązywania konfliktów

Główne korzyści ze szkolenia:
- Prawidłowe podejście do sytuacji konfliktowych.
- Umiejętność wybierania najbardziej adekwatnych zachowań, dopasowanych do konkretnych sytuacji konfliktowych.
- Umiejętność skutecznego negocjowania w codziennych sytuacjach konfliktu interesów.
Główne punkty programu
- Rodzaje konfliktów – Ch. W. Moore
- Negocjacje – konflikt interesów
- Test Thomasa Kilmanna – 5 możliwych zachowań w konflikcie – kiedy warto sięgać po każde z nich?
- Harwardzki model negocjacji
- Wykorzystywanie reguł wpływu społecznego w negocjacjach
- Przygotowanie do negocjacji
- Symulacje negocjacji i rozwiązywania konfliktów na realnych przykładach grupy


Trener prowadzący szkolenie
Bartłomiej Sapała
Trener / Konsultant
Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.
Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.
Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl