Negocjacje nie sprzedażowe. Sztuka rozwiązywania konfliktów

Główne korzyści ze szkolenia:

  • Prawidłowe podejście do sytuacji konfliktowych.
  • Umiejętność wybierania najbardziej adekwatnych zachowań, dopasowanych do konkretnych sytuacji konfliktowych.
  • Umiejętność skutecznego negocjowania w codziennych sytuacjach konfliktu interesów.

Główne punkty programu

  • Rodzaje konfliktów – Ch. W. Moore
  • Negocjacje – konflikt interesów
  • Test Thomasa Kilmanna – 5 możliwych zachowań w konflikcie – kiedy warto sięgać po każde z nich?
  • Harwardzki model negocjacji
  • Wykorzystywanie reguł wpływu społecznego w negocjacjach
  • Przygotowanie do negocjacji
  • Symulacje negocjacji i rozwiązywania konfliktów na realnych przykładach grupy
uczestnicy szkolenia stacjonarnego
Bartłomiej Sapała
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Bartłomiej Sapała

Trener / Konsultant

Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.

Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.

Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

Zapytaj o ofertę