Komunikacja menedżerska. Empatia i asertywność lidera
Główne korzyści ze szkolenia:
- Ćwiczenie uważnego słuchania, dostrzegania i odczytywania sygnałów niewerbalnych rozmówcy
- Rozwinięcie umiejętności skutecznego radzenia sobie z oporem psychologicznym rozmówcy
- Rozwinięcie umiejętności jasnego i asertywnego wyrażania myśli, emocji i oczekiwań
- Świadomość przyczyn ograniczania asertywności i wiedza jak ją wzmacniać
- Rozwinięcie umiejętności stosowania pełnego wachlarza technik asertywnych
Główne punkty programu
- Kwadrat komunikacji F.S.von Thuna
- Rozwijanie umiejętności słuchania
- Radzenie sobie z oporem psychologicznym rozmówcy
- Asertywność jako postawa Ja Ok – Ty Ok
- Odkrywanie ograniczających przekonań i przeformułowywanie na przekonania wspierające
- Trening umiejętności asertywnych, takich jak:
- Asertywna odmowa, stawianie granic, radzenie sobie z krytyką, proszenie o pomoc, wyrażanie swoich potrzeb
- Prowadzenie rozmów według procedur: komunikowanie trudnej decyzji, odmawianie, reprymenda, nagradzanie
Bartłomiej Sapała
Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.
Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.
Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.
Andrzej Niemczyk
Trener, trener trenerów, coach i lekarz. Szkoli z przywództwa, sprzedaży, negocjacji i efektywności osobistej.
Prowadzi prelekcje motywacyjne dla dużych grup słuchaczy oraz warsztaty facilitowane poprawiające jakość współpracy w firmach. Autor dziesięciu książek z zakresu zarządzania, sprzedaży, prowadzenia szkoleń, i negocjacji. Pracował przez wiele lat jako lekarz, handlowiec i menedżer sprzedaży.
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl