Komunikacja menedżerska. Empatia i asertywność lidera

Główne korzyści ze szkolenia:

  • Ćwiczenie uważnego słuchania, dostrzegania i odczytywania sygnałów niewerbalnych rozmówcy
  • Rozwinięcie umiejętności skutecznego radzenia sobie z oporem psychologicznym rozmówcy
  • Rozwinięcie umiejętności jasnego i asertywnego wyrażania myśli, emocji i oczekiwań
  • Świadomość przyczyn ograniczania asertywności i wiedza jak ją wzmacniać
  • Rozwinięcie umiejętności stosowania pełnego wachlarza technik asertywnych

Główne punkty programu

  • Kwadrat komunikacji F.S.von Thuna
  • Rozwijanie umiejętności słuchania
  • Radzenie sobie z oporem psychologicznym rozmówcy
  • Asertywność jako postawa Ja Ok – Ty Ok
  • Odkrywanie ograniczających przekonań i przeformułowywanie na przekonania wspierające
  • Trening umiejętności asertywnych, takich jak:
  • Asertywna odmowa, stawianie granic, radzenie sobie z krytyką, proszenie o pomoc, wyrażanie swoich potrzeb
  • Prowadzenie rozmów według procedur: komunikowanie trudnej decyzji, odmawianie, reprymenda, nagradzanie
uczestnicy szkolenia stacjonarnego
Bartłomiej Sapała
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Bartłomiej Sapała

Trener / Konsultant

Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.

Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.

Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

Andrzej Niemczyk szkolenia
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Andrzej Niemczyk

Trener / Konsultant

Trener, trener trenerów, coach i lekarz. Szkoli z przywództwa, sprzedaży, negocjacji i efektywności osobistej.

Prowadzi prelekcje motywacyjne dla dużych grup słuchaczy oraz warsztaty facilitowane poprawiające jakość współpracy w firmach. Autor dziesięciu książek z zakresu zarządzania, sprzedaży, prowadzenia szkoleń, i negocjacji. Pracował przez wiele lat jako lekarz, handlowiec i menedżer sprzedaży.

Zapytaj o ofertę

Wspieramy liderów w skutecznym osiąganiu celów.

Model L.E.A.D analizuje 4 filary przywództwa: Listening (słuchanie), Executing (realizowanie), Analyzing (analizowanie), Dreaming (kreowanie)

15 minut! Tyle czasu potrzebuje lider, by wypełnić kwestionariusz zawierający 48 pytań

L.E.A.D – 3 najważniejsze korzyści dla organizacji:
L.E.A.D – 3 najważniejsze korzyści deklarowane przez liderów:

Zadzwoń – tel. 666 304 757
lub napisz: bsapala@biznestor.pl i dowiedz się więcej!

Liderzy rynku wybierają L.E.A.D

coca cola
Novartis
super pharm
monday.com
wix.com logo
philip morris