Prowadzenie rozmowy sprzedażowej
Główne korzyści ze szkolenia:
- Rozwinięcie umiejętności prowadzenia rozmowy sprzedażowej w sposób swobodny i naturalny a zarazem profesjonalny
- Rozwinięcie umiejętności odkrywania potrzeb, interesów, motywów zakupowych klientów
- Rozwinięcie umiejętności skutecznego (zakończonego sprzedażą) prezentowania produktu
Główne punkty programu
- Cele handlowca a potrzeby klienta na każdym etapie rozmowy sprzedażowej
- Pierwszy kontakt – pierwsze wrażenie
- Analiza potrzeb – stanowisko a interesy klienta
- Prezentacja produktu – atuty mojej oferty
- Język korzyści na przykładach produktów sprzedawanych przez uczestników szkolenia
- Radzenie sobie z oporem klientów (obiekcje)
- Zamykanie sprzedaży i redagowanie notatek podsumowujących ustalenia
Trener prowadzący szkolenie
Bartłomiej Sapała
Trener / Konsultant
Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.
Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.
Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.
Zapytaj o ofertę
- Bartłomiej Sapała
- +48 666 304 757
- bsapala@biznestor.pl