Prowadzenie rozmowy sprzedażowej

Główne korzyści ze szkolenia:

  • Rozwinięcie umiejętności prowadzenia rozmowy sprzedażowej w sposób swobodny i naturalny a zarazem profesjonalny
  • Rozwinięcie umiejętności odkrywania potrzeb, interesów, motywów zakupowych klientów
  • Rozwinięcie umiejętności skutecznego (zakończonego sprzedażą) prezentowania produktu

Główne punkty programu

  • Cele handlowca a potrzeby klienta na każdym etapie rozmowy sprzedażowej
  • Pierwszy kontakt – pierwsze wrażenie
  • Analiza potrzeb – stanowisko a interesy klienta
  • Prezentacja produktu – atuty mojej oferty
  • Język korzyści na przykładach produktów sprzedawanych przez uczestników szkolenia
  • Radzenie sobie z oporem klientów (obiekcje)
  • Zamykanie sprzedaży i redagowanie notatek podsumowujących ustalenia
uczestnicy szkolenia stacjonarnego
Bartłomiej Sapała
Vector
Trener prowadzący szkolenie

Bartłomiej Sapała

Trener / Konsultant

Trener i konsultant. Wspiera w zakresie przywództwa, sprzedaży i efektywności.

Doświadczenie w zarządzaniu zdobył w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce. Prowadzi kompleksowe projekty doradczo-szkoleniowe. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego. W pracy szkoleniowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Certyfikowany trener FRIS, WIAL i L.E.A.D. Ekspert NOZBE.

Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego.
Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

Zapytaj o ofertę